Monday, August 03, 2015

Reclaim your dream

Well ... July is over now ... and so is my hiatus!
Na ja, der Juli ist ja schon vorbei - und jetzt beende ich auch meinen Dornröschenschlaf hier ! 

A lot has happened (and is STILL happening) behind the scenes - I'm busy working on getting my very own website up and running. With a lot of help ... This blog will remain where it is - right here. I just changed the design a bit (hint: it looks more like "The Website" now!)
All the features like "the gallery" and "about" and so on will be on the website; but I'll link from here, so you can easily jump over. 

Graffiti / Leipzig
Eine ganze Menge ist passiert (und passiert immer noch ...) im Hintergrund hier. Ich arbeite fleißig daran, meine eigene Website ans Laufen zu bringen. Mit jeder Menge Hilfe, ja ... Dieser Blog wird hier bleiben, so, wie er ist; ich hab nur das Design geändert (jetzt sieht er mehr wie meine Website aus ...).
Alle Zusatzseiten wie "Galerie" und "über mich" werden zukünftig auf der Website sein - ich werde aber natürlich von hier aus dahin verlinken, so dass sie ganz einfach erreichbar bleiben.


1 comment:

Benta AtSLIKstitches said...

Lovely to see you are being creative! Even if it's a website rather than fabric x